  • Data: 2019-11-11 13:19:22
    Temat: Re: Muszę się zadeklarować w PPK - ile warto?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Ma być sprzedawane stopniowo.
    > W miarę potrzeb budżetowych, czyli dosyć szybko.

    W takim razie musi to być zrobione na (znacznie) gorszych warunkach, niż
    gdyby nie było tak (centralnie) sprzedawane. Niezależnie od tego, czy
    kupi to ktoś hurtowo :-) czy też np. uzyskana cena będzie większa niż
    obecna wycena itd. Szybka sprzedaż = zła sprzedaż, nawet jeśli nikt nic
    nie weźmie "pod stołem".
    Jeśli ktoś sprzedaje swoje, to nie problem (jego decyzja), ale tu ma być
    inaczej.

    Ale może się nie znam.
    --
    Krzysztof Hałasa