    From: "Edzi" <P...@i...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank,wplatomat i cóż.. ich minus-- zmieniam bank
    Date: Fri, 31 Mar 2006 07:38:52 +0200

    Użytkownik "Byly klient" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:1578.000001e2.442c1e0b@newsgate.onet.pl...

    > karty nie wydało i ...........jednym słowem się zacięło.Aby było śmieszniej,

    Rozumiem, że Twoim zdaniem wpłatomat (jak również inne urządzenia mechaniczne na
    tym świecie) nie mają prawa się popsuć, tak? Jeśli akurat na Ciebie trafiło to
    tylko się cieszyć - trzeba było od razu biec zagrać w lotto...

    > A jeśli klapka nie była zamknięta i ktoś , powiedzmy wtedy tam by przypadkiem
    > przechodził i miał ze soba kominiarke + pinsetę (prawie jak cytat z "Misia"
    > Barei) oraz by me ciułane pieniądze wyciagnął z tego grata to co ?

    Cóż... w każdym takim pomieszczeniu jest kamera - na której było zarejestrowane
    że "coś" wkładałeś do wpłatomatu a ten w kominiarce "coś" z niego wyjął... nie
    mówię, że automatycznie uznali by Twoją reklamację ale podstawe już masz.

    > Właśnie te dwa powody są dla mnie argumentem, aby zmienić bank. I zrobię to.

    Ten drugi mocno naciągany (z pierwszym się zgadzam.).

    > P.S A byłem taki zachwycony tym bankiem.... pod niebiosa polecałem go
    > wszystkim znajomym.

    a to nauczka na przyszłość, żeby niczego nie zachwalać znajomym (zwłaszcza
    samochodu :-))

    --
    Edzi