    From: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - mala opowiastka
    Date: Wed, 6 Jul 2005 10:43:18 +0000 (UTC)

    Pyciu <p...@f...com> napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Aaa podziele sie Wami ta historia, bo mnie juz teraz bawi.
    > Poczatkowo troche irytowala. Przeszlo 2 lata temu postanowilem,
    > ze nabete produkt bankowy MB pod nazwa MultiKonto (osobiste,indywidualne).
    > Wypelnilem formualrz na stronie internetowej i na tym moja aktywnosc
    > sie zakonczyla. Warunkiem otwarcia i prowadzenia rachunku bylo
    > odeslanie podpisanej umowy, ktora przyszla poczta po przeszlo tygodniu.
    > Standard. Przez ten tydzien rozmyslilem sie i umowy postanowilem
    > nie podpisywac.
    >
    > [2 lata pozniej]

> [...]

    Mialem identyczna historie z MB i poweim, ze takich historii bylo o wiele,
    wiele wiecej (tu i tam w sieci o tym wyczytalem).

    BRE (ktore podobno bylo swietnym rozgrywaczem w swojej dzialce) otworzylo
    ten bubel MB tylko i wylacznie po to, aby udowodnic, ze swiadcza bankowosc
    dla wszystkich. Niestety osmieszaja sie z MB na kazdym kroku, poczawszy np.
    od chamstwa, ktorym popieraja nieznajomosc przez siebie swoich wlasnych
    produktow).
    Jedyny ATUT, to absolutnie fantastyczny dostep od rachunku przez INTERNET
    oraz fakt ze sa BARDZO, BARDZO tanim bankiem (mam na mysli codzienne, zwykle
    operacje bankowe).