eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - lepszy produkt ale gorszy serwis? › Re: Multibank - lepszy produkt ale gorszy serwis?
  • Data: 2002-10-30 07:37:14
    Temat: Re: Multibank - lepszy produkt ale gorszy serwis?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 29 Oct 2002 22:52:49 +0100, "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    wrote:
    > wymóg zgłaszania szkody stronie trzeciej (ubezpieczycielowi),
    >dotychczas - bankowi.

    Nie wydaje mi sie, zeby tu sie cos zmienilo (poza ubezpieczycielem).

    >IMHO nowe warunki ochrony są gorsze. Dziwne to zważywszy, że dotyczą
    >'bardziej elitarnego' produktu.

    Nie wspomniales o najwazniejszych roznicach - okres ochrony przy KK
    wynosi 72h (przy debetowych 12h) oraz do limitu karty, czyli nawet do
    100 000 zł ( wypadku debetowych sztywno 5kzl).
    No i za ubezpieczenie KK nie ma dodatkowych oplat.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    Galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1