eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - lepszy produkt ale gorszy serwis? › Multibank - lepszy produkt ale gorszy serwis?
  • Data: 2002-10-29 21:52:49
    Temat: Multibank - lepszy produkt ale gorszy serwis?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Multi wprowadził dawno oczekiwane karty kredytowe.

    Wcześniej wprowadził Pakiet Bezpieczna Karta dla dotyczasowych kart (za
    2zł/miesiąc).

    Warunki ochrony nowo prowadzonych kart są inne niż w tym pakiecie:
    występuje udział własny (100zł), dotychczas brak,
    suma ubezpieczenia jest określona w cyklu rocznym, dotychczas w cyklu
    miesięcznym,
    wymóg zgłaszania szkody stronie trzeciej (ubezpieczycielowi),
    dotychczas - bankowi.

    IMHO nowe warunki ochrony są gorsze. Dziwne to zważywszy, że dotyczą
    'bardziej elitarnego' produktu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1