eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - lepszy produkt ale gorszy serwis? › Re: Multibank - lepszy produkt ale gorszy serwis?
  • Data: 2002-10-31 08:03:23
    Temat: Re: Multibank - lepszy produkt ale gorszy serwis?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 30 Oct 2002 23:24:17 +0100, "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    wrote:

    >
    >Nie wiem na czym Ty opierasz swoje przekonanie; ja na lekturze oficjalnych
    >materiałów Multibanku. Cytuję: [...]

    A, to miales na mysli. Rzeczywiscie jest tu roznica procedury
    zglaszania ale ostatecznie i tak sprawe rozpatruje ubezpieczyciel.
    Wiec IMO roznica ta nie jest specjalnie znaczaca.

    >Ponadto nie odniosłeś się do moich pozostałych zastrzeżeń.

    Nie ma sie do czego tam odnosic, nie mam zastrzezen do tamtych Twoich
    zastrzezen :).

    >Zwracasz uwagę na to, że 72 godziny to więcej niż 12?
    >Fakt, tyle że, przy kartach bankomatowych dzienne limity transakcji są
    >mniejsze więc ryzyko zbyt późnego zastrzeżenia (powiedzmy - w ciągu 24
    >godzin) jest małe.

    Nie za bardzo rozumiem. O jakich kartach bankomatowych mowisz? W
    wypadku kart debetowych MultiBanku nie ma dziennego limitu transakcji
    bezgotowkowych. Mozna je wykonywac do wysokosci srodkow dostepnych na
    rachunku.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    Galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1