    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Date: Wed, 3 Apr 2002 10:11:03 +0200

    news:a8ebms$l1n$1@news.onet.pl...
    > za rzepa
    {...}

    Mnie sie wydaje, ze ludzie musza przede wszystkim zmadrzec. Jesli widze
    gostka, ktory kupuje piwo na plazy za gotowke z portfela, w ktorym ma 5-6
    kart to dla mnie to jakas glupota. Ja rozumiem, ze ktos moze miec duze
    potrzeby, ale przeciez na karte dzis mozna zrobic zakupy na 5000zl (bankomat
    to inna sprawa, bo pin zabezpiecza). Sa karty (Inteligo) bez limitow. Ile
    wiec jeden z drugim potrzebuje tych kart do codzienniego uzytku? Nie wydaje
    mi sie, aby Polacy kupowali dziennie po 30.000zl (6 przecietnych kart).
    Jesli teraz go okradna, to zanim polapie sie ile ich w ogole mial, telefony
    do 6 bankow itp itd... To tylko szpan, a za to nie powinien bank placic (i
    pozostali klienci w prowizjach), ale wlasnie szpanerek.

    pzdr