  • Data: 2002-04-03 08:33:59
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Apr 03, 2002 at 10:11:03AM +0200, Szymon wrote:

    > Mnie sie wydaje, ze ludzie musza przede wszystkim zmadrzec. Jesli widze
    > gostka, ktory kupuje piwo na plazy za gotowke z portfela, w ktorym ma 5-6
    > kart to dla mnie to jakas glupota. Ja rozumiem, ze ktos moze miec duze
    > potrzeby, ale przeciez na karte dzis mozna zrobic zakupy na 5000zl (bankomat
    > to inna sprawa, bo pin zabezpiecza). Sa karty (Inteligo) bez limitow. Ile
    > wiec jeden z drugim potrzebuje tych kart do codzienniego uzytku? Nie wydaje

    A co to Ciebie obchodzi? Ja nosze codziennie 4 karty, czuje ze jeszcze
    jedna czy dwie by mi sie przydaly - a mowie tylko o tych ktorych uzywam.

    > mi sie, aby Polacy kupowali dziennie po 30.000zl (6 przecietnych kart).
    > Jesli teraz go okradna, to zanim polapie sie ile ich w ogole mial, telefony
    > do 6 bankow itp itd... To tylko szpan, a za to nie powinien bank placic (i
    > pozostali klienci w prowizjach), ale wlasnie szpanerek.

    Bzdura, to jest wlasnie korzystanie z _odpowiednich_ kart w
    _odpowiednich_ miejscach.

    A bank to powienien placic za dawanie klientowi _niebezpiecznych_
    srodkow platniczych.

    A zupelnie inna sprawa jest chodzenie na plaze z kartami, tego nie mam
    nawet zamiaru komentowac.

    --

    --w