eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium KK › Re: Millennium KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    Date: Wed, 26 Oct 2005 21:10:11 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium KK
    References: <djnmf8$dcq$2@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <djnmf8$dcq$2@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <435fce16$0$5428$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 26 Oct 2005 18:42:32 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.64.7.5
    X-Trace: 1130352152 mamut2.aster.pl 5428 10.64.7.5:2712
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367393
    [ ukryj nagłówki ]

    oboista wrote:
    > W jaki sposób dokonuje się reklamacji transakcji na karcie Visa?
    >
    > Proszę o poradę :-)))
    >

    co za typ!! ;-) mamy 21. wiek, połowa ludzi studiuje, ale widzę że biuro
    pisania podań rodem z literatury epoki pozytywizmu to nie całkiem
    chybiony pomysł ;-)

    normalnie - albo dzwonisz i prosisz o przyjęcie reklamacji opisując
    sytuację, albo piszesz list w rodzaju "w związku z obciążeniem rachunku
    mojej karty nr XXXX XXXX XXXX XXXX kosztami transakcji, której nie
    dokonałem (data, kwota itd.), proszę o anulowanie transakcji i zwrot
    środków na rachunek karty". albo jakoś podobnie

    trainer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1