eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank i telefon ... dziwne. › Re: Mbank i telefon ... dziwne.
  • Data: 2002-11-14 19:54:34
    Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > wszystko jest kwestią odpowiedniej osoby.

    Jeśli jakość usługi może się w tak dużym zakresie różnić to znaczy, że
    organizacja (w tym wypadku bank) nie panuje nad tym.

    Na rozwiązanie skuteczne składa się m.in.: dobór właściwych ludzi, ich
    wyszkolenie, procesy, narzędzia, sposoby zarządznia i kontroli.

    Prawidłowe rozwiązanie powinno trzymać w świadomych ryzach różnice w
    sposobie świadczenia usług przez poszczególnych pracowników.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1