    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 13 Jul 2020 07:53:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Lenistwo umysłowe
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 16:22:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup

    > Nie zastanawiaj sie - dzwon albo pisz e-maila, niech oni sie
    > zastanawiaja :-)
    >
    > Moze po prostu przekroczyles liste "zaufanych komputerow" - bodajze
    > mbank po kazdej aktualizacji FF traci kontakt.

    Myślisz, że nie napisałem?
    Niestety odpowiedź "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" - czyli że mają
    prawo, a nawet w pewnym sensie autoryzować za każdym razem i klient wiedzy o tym,
    dlaczego w takiej sytuacji SMSa ma wpisać, a w takiej nie, nie potrzebuje. A jak nie
    trzeba to niech się cieszy. Zaś jakby chciał za każdym razem, to też nie ma tak
    lekko, że sobie zażyczy - bank obowiązku nie ma kazać częściej niż raz na 3 miesiące.

    Dobrze więc, że jest opcja wykasowania konta - sprawdzę sobie po urlopie i zamknięciu
    RORu, no i powiedzmy po sierpniowym wyciągu i spłacie - na ile będzie to skuteczne -
    bo tego akurat można sobie zażądać "bo tak" (a jeśli nie "bo tak", to zawsze można
    sobie dostęp zablokować wpisując błędne hasła i udawać, "to nie ja" - z tym zresztą i
    tak w citku miałem niezły debug, żeby sprawdzić, dlaczego nie dostaję SMSa po
    wpisaniu błędnego hasła - z trudem, ale w końcu naprawili ;).

    Aha, komputer wciąż jeden i ten sam, a autoaktualizacje to sobie pomysłodawca może
    wsadzić bardzo głęboko w d4 - w piątek u klienta zaktualizowało się ubuntu i komputer
    zaczął się wieszać, a przy okazji przestał piszczeć PC speaker - więc w sam raz na
    rozpoczęcie weekendu przyjemności, całe szczęście, że na tydzień przed urlopem, a nie
    na dzień przed wyjazdem.