  • Data: 2003-05-26 13:22:23
    Temat: Re: LIBOR 3M w GE Mieszkaniowy
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    LIBOR jest cena pieniadza na rynku miedzybankwym w Londynie. Najwieksze
    znaczenie dla LIBOR-u USD majastopy procentowe w USA.
    LIBOR moze zachowywac sie roznie. Nie sposob go przewidziec w dlugim okresie
    czasu.
    Ale o kredycie w USD radzilbym zapomniec z uwagi na bardzo niski kurs
    dolara.
    Na 100% w dlugim okresie czasu kurs USD wzrosnie i to sporo, a branie
    kredytu w "dolku" to samobojstwo".

    Użytkownik "Radosław Podhorecki" <r...@a...gdansk.pl> napisał w
    wiadomości news:bat31p$l5i$1@atlantis.news.tpi.pl...