  • Data: 2002-01-29 18:09:27
    Temat: Re: LG netkonto
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę do użytkowników tego konta o przesłanie swoich wrażeń i opinii na
    > jego temat (jakość, czas przelewów, obsługa karty,)
    > bo chciałbym założyć takie konto

    Używam netKonta od kliku miesięcy i jestem zadowolonym "userem".
    Karta debetowa ma dosyć wysoki limit (5 tys.), przelewy "chodzą" w
    miarę szybko.

    Jeżeli chodzi o kanał internetowy to mają jeden z lepszych - w mojej
    opinii, mBank i LukasBank mają gorsze. Poprzez internet w zasadzie
    można załatwić wszystko (zmiana adresu, zastrzeżenie kanałów dostępu
    i karty, definiowanie zleceń stałych itp, itd). Trochę upierdliwe
    jest usuwanie zleceń stałych poprzez internet - trzeba wysłać maila.

    Hotline też jest w porządku.

    Pozdrawiam

    Soren