  • Data: 2002-01-30 10:46:39
    Temat: Re: LG netkonto
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl_________> napisał w wiadomości
    news:a376f9$f7g$1@news.tpi.pl...

    > wiesz - to oczywiscie na dwoje babka wrozyla, mysle, ze i oni jednak maja
    > obawy przed sporym odplywem klientow - i moze to byc przeszkoda w
    likwidacji
    > lgnetu.
    > Klienci inetowi - sa szczeg. mobilni i chyba maja tego swiadomosc.
    > Osobiscie mialem konto w nordea (przez net) i na 100% nie wroce do czegos
    > tak nedznego w ofercie - chocby w porownaniu do lgnetu - nordea przy lgnet

    Też się tego obawiam, kiedyś miałem bank, który zapewniał mi wszystko czego
    potrzebowałem to zjadł go Citi, teraz gdy znowu udało mi się znaleźć nie tak
    dobry ale wystarczający bank to się Nordea szykuje...

    I jak tu być stałym i lojalnym klientem, wyrabiać sobie wieloletnią historię
    i inne takie.

    Pozdrawiam.
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |