  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: Która przegladarka....
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 28 Apr 2004 19:56:17 +0200

    Kilgur napisał(a):

    > To prawda. Zdecydowana wiekszosc userow uzywa IE wiec najwiecej wirkow i
    > innych smieci powstaje wlasnie pod IE. Ja nawet z OE juz nie korzystam ...

    To wierutna bzdura. *świadomy* użytkownik może pracować nawet z parapetem i
    nic mu nie grozi. To, że większość tzw. użytkowników nadal pomimo ostrzeżeń
    otwiera bez namysłu każdy otrzymany załącznik do poczty elektronicznej, nie
    instaluje na bieżąco wszelkich uaktualnień oraz nie prowadzi szeroko
    zakrojonej polityki zapewnienia bezpieczeństwa we własnym systemie
    operacyjnym to nie ma się co dziwić, że jest tak jak jest. Poczytaj sobie
    ostatnie badania prowadzone m.in. przez firmę Webroot
    http://www.webroot.com. Przeskanowali ponad milion terminali pod kątem
    obecności spyware, hijack's itp. Ponad 2/3 userów miała gości na dysku a
    większość nigdy nie spotkała się z określeniem "spyware". Jeśli *takich*
    użytkowników masz na myśli to zgadzam się w 100% :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*