  • Data: 2004-04-28 14:18:30
    Temat: Re: Która przegladarka....
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Czekaj, bo nie nadążam.
    > Wydawało mi się, ze IE jest odradzany z _innych_ powodów niż tylko
    > zapamietywanie (lub nie) haseł. (Którą NB w IE mozna wyłaczyć).

    Zgadza sie. Bezpieczenstwo IE jest wiadomo jakie...
    De facto akurat zapamietywanie hasel dotyczylo Opery a nie IE.
    Ja nie mowie, ze Opera jest niebezpieczna. Jest o wiele bardziej
    bezpieczna niz IE. Chodzi mi tylko o to, ze gdy w gre wchodza pieniadze,
    to funkcja zapamietywania hasel i loginow (wlaczona oczywiscie) do
    bezpiecznych rozwiazan nie nalezy. Niezaleznie od przegladarki.

    [...]
    > Coś sie tak na tą funkcjonalnośc uparł?

    Na funkcjonalnosc? Chyba wrecz przeciwnie...
    W tym wypadku funkcjonalnosc zdecydowanie nie idzie w parze
    z bezpieczenstwem.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex