  • Data: 2005-05-14 19:18:48
    Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa - POMOCY
    Od: "Farfotzel" <fiol1_usun_@_usun_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Probuja Cie zrobic w konia.
    >
    > Robisz tak:
    >
    > 1. Kupujesz mieszkanie, tj. TY figurujesz na umowie wstepnej i glownej.
    > 2. Zona ceduje ksiazeczke na Ciebie
    > 3. Po wplacie 50% mozesz zadac wyplaty premii na konto Spoldzielni
    > Mieszkaniowej
    > 4. Zadaj ustanowienia spoldzielczego-wlasnosciowego prawa do lokalu
    > (przeniesienie wlasnosci) na Ciebie. Wowczas mozesz kase dostac z banku do
    > kieszeni.
    > 5. Akt notarialny moze byc na Was.
    >
    > U nas tak bylo.
    >
    > Pozdrawiam,
> [...]

    To może troche dodam faktów, które mają znaczenie (albo i nie)
    - mieszkanie na rynku wtórnym
    - z tego co mi mówiono to oboje z małżonką mamy figurowac na umowach
    (przedwstępnej i głównej), ponoc taki wymóg ale sięnie znam
    - realizacja ksiązeczki po zakupie mieszkania (chyba do 90 dni z umowa w
    ręce)
    Pozdrawiam
    Farfotzel