  • Data: 2005-05-14 20:16:31
    Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa - POMOCY
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Farfotzel wrote:
    > To może troche dodam faktów, które mają znaczenie (albo i nie)
    > - mieszkanie na rynku wtórnym
    > - z tego co mi mówiono to oboje z małżonką mamy figurowac na umowach
    > (przedwstępnej i głównej), ponoc taki wymóg ale sięnie znam
    > - realizacja ksiązeczki po zakupie mieszkania (chyba do 90 dni z
    > umowa w ręce)

    I w czym problem? Jesli nie macie rozdzielnosci majatkowej to wystarczy w
    ciagu 90dni po zakupie (musicie zakupic mieszkanie wspolnie - jako
    malzenstwo) udac sie do banku z ksiazeczka i aktem notarialnym gdzie
    jestescie oboje wpisani. W takim wypadku premia gwarancyjna sie Wam nalezy -
    to jest zapisane w ustawie jednoznacznie. Tylko gdybyscie kupowali
    mieszkanie wspolnie nie bedac malzenstwem lub majac rozdzielnosc majatkowa
    ta premia Wam bym przepadla.
    Ewidentna zla wola pani z banku albo poprostu totalna niewiedza.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia