  • Data: 2008-06-12 19:57:56
    Temat: Re: Kredyt - doradctwo
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:gsl3ji9a6q9x$.1nl3c0niqti6i$.dlg@40tude.net...

    > Najwyraźniej mr. wiśniewski herbu spamer chce, żeby trochę utrudnić mu
    > życie.

    Gościu nie rozumie, na czym polega idea grup takich jak ta... Wydaje mu się,
    że to darmowa tablica z ogłoszeniami.

    A przecież każdy z nas może mu bardzo utrudnić życie. Czy np. tak trudno
    postawić kilka stron z ostrzeżeniami przed witryną patbank.pl i
    upozycjonować je wysoko w google, do tego dopisać parę otrzeżeń na różnych
    forach dyskusyjnych?

    Z natury jestem łagodny, ale spamerstwo zaczyna mnie wkurzać.

    k.