  • Data: 2009-05-05 12:27:27
    Temat: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > p.s. Uważaj na tą osobę, która podpisała się jako Jeff. To wariatka, która
    > podpisywała się wcześniej jako: anna/hanna/jack/dama_pik/inż. Kubicki.
    > Jest całkowicie niezrównoważona i ma nierówno pod sufitem.

    no prosze, powiedz prymitywoi i burakowi prawde w oczy to cie oczerni i
    zacznie wyzywac.
    Matole,juz samo to, ze bronisz czegos takiego jak sekta optymalna, ktora
    doprowadzila do smierci wielu Polakow, a ktorej tworca, mial ewidentnie
    dobre uklady ze sluzbami bezpieczenstw (jego najblizszy przyjaciel to byly
    pulkownik komunistycznej policji) i dlatego udalo mu sie narobic medialnego
    szumu wokol tego goowna pt. dieta optymalna, dzieki czemu na naiwnych Polakach
    zarobil kupe forsy - swiadczy o tym, ze jestes nie tylko kretaczem i oszczrca,
    ale przede wszystkim niebezpiecznym wlasnie WARIATEM.

    Wszedlem na ta grupe,bo widze ze i na tej grupie probujesz sie popisywac swoja
    niewiedza i per..olisz brednie ktore wyczytujesz w tzw. polskich gazetach.

    A juz twoje gaworzenia o zyskach dla Polski z powodu przystapienia do UE, to
    szczyty idiotyzmu na ktory tylko stac kogos tak ograniczonego umyslowo jak ty,
    ktory rownoczesnie slepo i kompletnie bezkrytycznie wierzy bylemu wojskowemu
    komunistycznemu i szarlatanowi ktory zalozyl sekte dietetyczna wmawiajac
    ludziom, ze to rabini ukryli ja przed calym swiatem:)

    Noz ,jakim trzeba byc glabem, kompletnie wypranym z szarych komorek nieukiem,
    ktory nie potrafi przyjac do wiadomosci wyjatkowo ewidentnych faktow i
    jednoczesnie oczerniac tych,ktorzy probuja mu wytlumaczyc, ze ktos go oszukuje ?

    Teraz widze, ze na tej grupie buraczany intelektualisto sie produkujesz i
    p...lisz glodne kawalki, ktore ci telewizor lub wiadome media do ograniczonej
    glowki na sile wkladaja. Uszczesliwiony burak, z kompletnie wypranymi
    resztkami szarych komorek, wper***lil sie na grupe o biznesie i wydaje mu sie
    ze wszystkie rozumy pozjadal. Cwok jestes w kazdej dziedzinie postkomuszy
    buraku, do potegi entej, a z twoich tekstow tylko posmiac sie mozna.

    Ktos tu pisze,ze nie powinno sie o takich sprawach jak popieranie
    niebezpiecznej sekty przez jednego z uczestnikow tej grupy o biznesie, pisac.

    To nie jest prawda, bowiem jesli konkretny czlowiek popiera zaklamanie i
    ewidentne oszustwa w jednej dziedzinie, to wiadomo na co go stac w innej
    dziedzinie. Z takim elementem z marginesu spolecznego powinno sie bezwzglednie
    walczyc, jesli spoleczenstwu zalezy na tym , aby w danym panstwie zylo sie
    naprawde lepiej i szczesliwiej.

    I na zakonczenie, gdybym mieszkal w Polsce to te oszczerstwa po moim adresem
    nie uszly by ci na sucho. Pokazalbym ci na czym tak naprawde polega demokracja
    niekomunistyczna....ale byc moze, sprawa nie jest miedzy mna a toba zamknieta.