  • Data: 2009-05-05 12:56:36
    Temat: Re: Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE
    Od: "Jeff " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > Łech :) ...nie Ty chcesz sie popisywac, tylko ten *nickmen* XXZ i moj post o
    > *popisywaniu* do niego byl skierowany.
    >
    > Jeszcze raz podkreslam, ze argumenty ktore Ty tu podales np. o stoczniach,
    > osobiscie POPIERAM, jednym slowem MASZ RACJE.
    >
    > No to widzę, że jesteś na przepustce albo macie w psychiatryku dostęp do
    > internetu :-)

    no cieniutki argumencik, buraku. Potwierdzasz tylko nim jakie wzorce ci
    pasuja, a wiadomo przecie kto tego typu argumentacje opanowal do perfekcji w
    rozgrywkach z przeciwnikami.

    > Widzę, że masz takie same pojęcie o ekonomii i gospodarce jak o ŻO.
    > Jednym słowem znasz się na tym jak świnia na gwiazdach :-)
    > Fakt, że kogoś popierasz nie oznacza, że ten ktoś ma rację.
    > Jak dwóch laików bajdurzy na jakiś temat tak jak ty i Endriu to może to
    > prowadzić tylko do absurdalnych wniosków.

    Ja jestem specjalista od dietetyki klinicznej, a ty jakie masz wyksztalcenie
    w tym zakresie, abys byl w stanie oceniac moja wiedze dietetyczna?

    Ja za darmo przez rok, probowalem cie edukowac z czystej zyczliwosci o
    tragicznych skutkach bezkrytycznej wiary w diete opracowana przez szarlatana.
    Gdybys mial tylko minimalna ilosc prawidlowo funkcjonujacych komorek
    mozgowych, to zamiast mnie oczerniac,okazalbys odrobine
    wdziecznosci za te informacje ktore przekazalem bezmyslnym ludziom.

    Ale niestety, jestes wyjatkowo glupim menelem wychowanym na wzorcach
    komuszych, ktory nie tylko ze sam nie potrafi myslec, bo mu na to jego
    ograniczona mozgownica nie pozwala, ale jeszcze ma pretensje do tych
    ktorzy mu tlumacza ze jest w bledzie.

    Ta sugestia dotyczy nie tylko twojej kompletnej ignorancji w zakresie
    zagadnien dietetycznych, ale jak widac po twoich wypowiedziach na tej grupie,
    rowniez tematow biznesowych. Maly, infantylny,niedouczony slawus ubzdural
    sobie ze jest znawca biznesu. A jakie ty kolku masz i tej dziedzinie
    wyksztalcenie, abys mogl na te tematy w ogole sie wypowiadac publicznie?

    Osobiscie uwazam, ze swoja wiedze biznesowa zdobywales albo w jakiej melinie
    albo burdelu i uwazasz sie za wielkiego specjaliste.

    Cwoki i ograniczony umyslowo burak jestes i przyjmij to do wiadomosci.
    Niestety prawda jest taka, ze ze swini nigdy nie zrobi sie czlowieka, bo
    trzeba by bylo mozg ludzki jej przeszczepic.