    From: Grzexs <g...@u...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koperta depozytowa
    Date: Thu, 15 Nov 2007 15:19:54 +0100

    > Co to znaczy wyNAjęcie koperty depozytowej?
    > Nie wiem jak jest w PeKaO S.A. ale w PKO BP wyjęcie koperty depozytowej z
    > bankomatu bylo za darmo (od 2 lat nie posiadam Superkonta wiec nie wiem, jak
    > jest teraz). Włozenie npelnionej banknotami równiez za darmo.

    Wyciągnięcie koperty z bankomatu za darmo (o ile bankomat takowe
    posiada, a często nie posiada), dodatkowo dodam, że nie trzeba znać pinu
    do karty, można wpisać bele co.

    Włożenie napełnionej też za darmo, ale jak wpłata nie jest na PKO BP lub
    Inteligo, to potrącają wysoką prowizję.

    Jeszcze taki hint - jak bankomat wyda kopertę, a nie chce oddać karty i
    nie reaguje na naciskanie klawiszy to... należy poczekać ok. 3 minut, w
    końcu odda kartę. Zdarzyło mi się takie cóś przy nowszym modelu NCR-a.

    Grzexs