    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Date: Mon, 31 May 2010 22:44:38 +0200

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:
    [...]

    > 2. Tu przyznam rację - paragraf 297 musieli wprowadzić do kk dość niedawno (w ciągu
    ostatnich paru lat). Chociaż wymagane jest zachowanie przedłożenie tego dokumetu w
    formie papierowej - zapewne dyktowanie danych o zatrudnieniu panience na infolinii
    nie podpada pod ten paragraf.

    > Tak czy inaczej, nie uwierzę, że osoba prowadząca działalność nie jest w stanie
    uzyskać żadnej karty w Polsce...
    Oczywiście, że może uzyskać. :) Debetową.
    A trochę bardziej serio:
    Mi BZWBK odpisuje niezmiennie, że "procedury w Banku uniemożliwiają
    wydanie KK. Dziękujemy za zainteresowanie"[1] Jestem w stanie sobie
    wyobrazić, że ktoś mniej typowy niz ja nie wpasowuje się w procedury
    większości banków. [2]

    KJ
    [1] dochody z umów o dzieło
    [2] zreszta ja ~10 lat temu też się nie wpasowywałem, bez przedstawienia
    segregatora papierów ...

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal