  • 1. Data: 2010-05-28 10:52:46
    Temat: Kip It Simple Stiupidzie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    na przełomie kwietnia i maja chciałem sobie wyrobić kartę Kip It Simple
    z OpenFinance. Niestety nie dało się wypełnić wniosku przez internet, bo
    ulica Makoszowska jest dla nich złą ulicą. System przyjmuje nawet
    Pojebana jako ulica, ale Makoszowską odrzuca jako niewłaściwą.

    Napisałem mejla. Niestety adres na www był oszukany. Było napisane
    k...@o...pl a po kliknięciu przenosiło do l...@o...pl i nie
    zauważyłem. Więc oczywiście dostałem odpowiedź odnośnie lokaty i prośbę
    o podanie telefonu.

    Podałem telefon, ale nikt nie zadzwonił. Zadzwoniłem więc ja. Złożyli
    wniosek przez telefon i dostałem 5 maja potwierdzenie i hasło. Karta nie
    jest aktywna do dzisiaj. Kurier przyjechał w piątek. We wtorek odmówili
    aktywacji mówiąc, że zaświadczenie o zarobkach jest złe, bo pieczątka ma
    kolor czarny, a treść wypełniono czarnym długopisem i wygląda na ksero.
    Wyjaśniłem, że to nie jest ksero i że nie było mowy o obowiązkowym
    kolorze zaświadczenia. Kazali zadzwonić dzisiaj (piątek). Dzisiaj znów
    odmówili aktywacji twierdząc, że zaświadczenie o zarobkach jest
    nieaktualne, bo potrzebne jest świeże. Nie wiem jak szybko się
    przeterminowuje takie zaświadczenie, ale szczerze mówiąc mam w dupie
    taki bank i radzę uważać na nich.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-05-28 11:51:32
    Temat: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > nieaktualne, bo potrzebne jest świeże. Nie wiem jak szybko się
    > przeterminowuje takie zaświadczenie, ale szczerze mówiąc mam w dupie

    Właśnie zadzwoniła do mnie opiekunka, że jednak nie data tylko nadal
    kolor długopisu i nadal podejrzenie, że to kopia a nie oryginał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-05-28 12:52:28
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    On 28 Maj, 13:51, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Właśnie zadzwoniła do mnie opiekunka, że jednak nie data tylko nadal
    > kolor długopisu i nadal podejrzenie, że to kopia a nie oryginał.

    Proste, nie zadawaj sie z petakami - najwyrazniej niepotrzebuja Twoich
    pieniedzy,
    wiec poszukaj jakiegos innego banku.

    Do mnie PnB oddzwonil po miesiacu od zgloszenia wniosku o konto,
    grzecznie podziekowalem.

  • 4. Data: 2010-05-28 16:16:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-28 14:52, Ja-Gaar pisze:
    > Proste, nie zadawaj sie z petakami - najwyrazniej niepotrzebuja Twoich
    > pieniedzy,

    Akurat to ja potrzebowałem ich pieniędzy :D
    Ale już pożyczyłem od rodziny.

    > wiec poszukaj jakiegos innego banku.

    No inne są droższe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-05-28 16:27:25
    Od: AW <a...@w...pl>

    Cześć.
    Ja u nich złożyłem wniosek on-line 10 dni temu.
    Do dziś się nikt nie odezwał.
    Złożyłem w DB. ( mam tam konto )
    Chcieli PIT11 za zeszły rok. Dostarczyłem.
    Okazało się że będzie potrzebne zaśw. o dochodach.
    Dostarczyłem. Okazało się że wniosek się przeterminował i muszą wysłać
    jeszcze raz.
    Złożyłem wniosek o kartę PolbankEra .
    Bez żadnych problemów załatwiłem sprawę . W poniedziałek wizyta kuriera
    i reszta formalności.
    W DB mam OR, w Openie miałem lokaty.
    W Polbanku nie mam nic i lepiej mnie traktują niż "moje" banki.

  • 6. Data: 2010-05-29 07:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > i reszta formalności.
    > W DB mam OR, w Openie miałem lokaty.
    > W Polbanku nie mam nic i lepiej mnie traktują niż "moje" banki.

    jakie chcecie limity, ze kaza wam przynosic pity?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 7. Data: 2010-05-29 10:03:21
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-05-29 09:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jakie chcecie limity, ze kaza wam przynosic pity?

    Chciałem 5000.
    W Polbanku mi powiedzieli że mogę mieć 40000

  • 8. Data: 2010-05-29 19:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chciałem 5000.
    > W Polbanku mi powiedzieli że mogę mieć 40000

    nie wyobrazam sobie, zeby dawac komus swój pit za kredyt 5.000.
    Przeciez to zadne ryzyko dla banku.
    Gdybysmy mysleli podobnie, baki przestałyby ustalac takie głupkowate
    procedury.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 9. Data: 2010-05-29 20:11:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 19:00:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > nie wyobrazam sobie, zeby dawac komus swój pit za kredyt 5.000.
    > Przeciez to zadne ryzyko dla banku.

    Najwyraźniej jeszcze mało wiesz. Ja nie mam żadnej historii w BIK (ani
    pozytywnej, ani negatywnej, po prostu nigdy nic nie brałem na kredyt) i w
    bankach, w których chcieli w ogóle ze mną rozmawiać (bo prowadzę DG, a nie
    jestem etatowcem) chcieli mój PIT nawet przy limicie 500 zł. Mowa o
    Eurobanku i ING.

    Dodatkowo dzwoniłem chyba do wszystkich banków i starałem się uzyskać
    jakieś informacje przez infolinię - w jednym banku prócz całej teczki
    dokumentów chcieli jeszcze potwierdzoną historię konta z ostatnich 6 m-cy
    żeby zobaczyć czy jest przepływ gotówki. Powiedziałem, że rozliczam się "do
    ręki" a nie przelewami, na co usłyszałem że w takim razie karty kredytowej
    nie dostanę bo ich procedury tego nie przewidują.

    Przypominam, że wnioskowałem o najmniejszy możliwy limit, czyli 500-1000 zł
    w zależności od banku.

    Chciałem wziąć jakąś pierdołę na raty za 150 zł, niestety też NIE DA SIĘ.
    Odmowa w Lukasie, BPH i Żaglu (to chyba Kredyt Bank?).

    Problem w tym, że ten pieprzony PIT na początku roku wysłałem pocztą, więc
    nie mam kopii z pieczątką skarbówki. W US uzyskanie potwierdzonej kopii
    PITu to conajmniej 30-60 dni czekania i kasują 5 zł za ksero jednej strony
    (!).

    Odechciało mi się i mam ich wszystkich w dupie.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2010-05-29 20:17:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 22:11:44 +0200, scream napisał(a):

> [...]
    > bankach, w których chcieli w ogóle ze mną rozmawiać (bo prowadzę DG, a nie
    > jestem etatowcem) chcieli mój PIT nawet przy limicie 500 zł. Mowa o

    Nadmienię jeszcze, że ING reklamuje się, że dają kartę kredytową już po 3
    miesiącach prowadzenia DG. A mimo to wymagają PITU!!! Spytałem szanownego
    doradcę co w sytuacji, kiedy ktoś założył firmę w lutym i zgłasza się do
    nich np. w maju, czyli PITu jeszcze nie miał okazji składać. Zrobił wielkie
    oczy tak jakby nie wiedział o czym do niego rozmawiam.

    System bankowy w tym kraju to jakaś paranoja.

    Emerytka dostająca 800 zł z ZUSu może się swobodnie zadłużyć na 50 tysięcy,
    a człowiek zarabiający kilka razy tyle we własnej firmie nie może dostać
    zwykłej karty kredytowej z limitem 500 zł.

    Ostatnio wypłacałem kasę w Eurobanku i przy stanowisku obok siedział facet,
    który mówił że jedynym jego dochodem jest emerytura w wysokości niecałego
    tysiaka, dodatkowo ma stary samochód (12 albo 15 lat, nie pamiętam) i
    mieszka u brata. Wnioskował o 15 tysięcy na 5 lat i DOSTAŁ. A przecież taki
    dziad ma prawie 70 lat i w razie czego nawet nie mają co mu zabrać.

    --
    best regards,
    scream