  • Data: 2002-02-06 19:48:48
    Temat: Re: Kilka pytań o Belkę
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark"

    > IMO za okres od 01.03.2002 r

    nawet jak nie zerwiesz (bo banki pozwalaly przy tych lokatach na pewne
    wyplaty bez zrywania umowy, czyli jakichs karnych odsetek i zakonczenia
    umowy)
    a tylko "naruszysz" poczatkowy kapital zgromadzony na koniec XI.2001 to od
    calych odsetek od 1.3.2002 do dnia "naruszenia" umowy (nawet jak to bedzie
    w 2010 roku) zaplacisz wstecz podatek.
    I to niezaleznie czy odsetki byly doliczane i naraz przeksiegowywane na
    inny rachunek czy kapitaliowane na lokacie.
    Z tymi kapitalizowanymi na lokacie odsetkami to bedzie tak, ze nawet ich
    nie wolno ci dotknac do konca 10-letniej lokaty.

    Jezeli nie zamierzasz trzymac calej nietknietej forsy przez 10 lat
    to wyjmij ja przed koncem lutego bez podatku i zrob sobie np. lokate roczna
    na staly procent z dyskontem albo z wyzszymi odsetkami ale z podatkiem.
    *** blad ***
    PS przez 10 lat roznie moze sie dziac, moze sie porobic to co w Argentynie,
    wiec nie radze blokowac forsy na taki okres