  • Data: 2002-02-06 19:52:49
    Temat: Re: Kilka pytań o Belkę
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > odsetek.
    >
    > od 01.03.2002 r

    > przy rozliczeniu rocznym
    >
    > bank

    > nie, podatek ma charakte ryczałtowy i nigdzie go
    > nie wykazujesz

    OK, dotąd rozumiem. :)

    > IMO za okres od 01.03.2002 r

    Czyli: mam 1000 zł, co 3 miesiące odbieram z banku powiedzmy 25zł, czyli
    przez 2 lata mam 200zł - na Belce zaoszczędziłem 40. W momencie
    zlikwidowania tej lokaty przed terminem bedę musiał gdzieś wpłacić te 40
    zł, czy też bank likwidując lokatę odda mi tylko 960 a 40 odda Belce.
    ???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert