  • Data: 2002-02-06 22:27:11
    Temat: Re: Kilka pytań o Belkę
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@W...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jezeli nie zamierzasz trzymac calej nietknietej forsy przez 10 lat
    > to wyjmij ja przed koncem lutego bez podatku i zrob sobie np. lokate
    > roczna na staly procent z dyskontem albo z wyzszymi odsetkami ale z
    > podatkiem. *** blad ***
    > PS przez 10 lat roznie moze sie dziac, moze sie porobic to co w
    > Argentynie, wiec nie radze blokowac forsy na taki okres

    Dzieki, chyba rzeczywiście nie warto, chociaż może do tego czasu ten
    podatek zostanie zniesiony i będzie można ruszyć swoje pieniążki... wiem,
    wiem, marzenie ściętej głowy :((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    I jedyne,które ma za co!" Mark Twain