  • Data: 2003-05-09 12:05:34
    Temat: Re: KK lukas - rezygnacja
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    news:b9g2f0$buq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a ja juz zrezygnowalem - ale wybieram sie do nich z przeprosinami
    > :-))))
    > Mialem zamiar wziasc mbankowa - ale zostaje w lukasie, jak zobaczylem te
    > tone papierow ktore mbank zazadal - to mi sie odechcialo :-)))

    a jednak :))
    Może zanudzam, ale skorzystaj najpierw z mojego dorobku i sprawdź, czy Ci
    się ta zabawa opłaci:

    (wpisujemy w excelu):

    komórka B1 oprocentowanie alternatywne (np. emax, 4,8%)
    komórka B2 długość GP (np. mBank, 54)
    komórka B3 cena karty (założenie: pobierana na pierwszym wyciągu) (np.
    lukas 57zł)

    a potem wklej (do B5):
    Jakie obroty miesięcznie powinny być generowane na karcie?:

    =B3*(1+(B1*(ZAOKR.W.GÓRĘ(B2;30)-B2)/365))*(1+B1/12)^
    (12-ZAOKR.W.GÓRĘ(B2;30)/
    30)/((1+B1*B2/365*0,8)^12-1)

    Jeżeli Cię to zadowala (masz zamiar takie zakupy robić) to oblicz, jaki
    limit kredytu jest Ci potrzebny:

    =B5*B2/30

    Pozdrawiam,
    Zbig.