  • Data: 2014-03-18 22:09:46
    Temat: Re: KK do płatności w walutach?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze ta karta domyślnie działa jak debetówka - wszędzie tam gdzie
    > użytkownik nie ma możliwości wyboru typu karty podczas płacenia.
    >
    > Dlatego lepiej jest jednak wybrać zwykłą VISĘ Silver Getinu -
    > przynajmniej "reguły gry znane":
    >
    > http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/karty/kredytowe/v
    isa-silver/szczegoly

    miałem kiedyś KISa, ale z karty jakoś za często nie korzystałem, masakrą
    było zamknięcie jej rachunku...zabrało to ok. 6 m-cy

    czy testowałeś "na sobie" przeliczniki dla ww. KK?

    plus taki, że dają ją na podstawie wyciągów z konta, nie chciałbym
    przechodzić całej procedury badania zdolności kredytowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS