eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
  • Data: 2005-06-01 16:00:53
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Podsumowując - nie masz nawet stówy, żeby trzymać na koncie, ale
    > chcesz mieć wszystko za darmo. Zwariowałeś?

    Co w tym dziwnego? niedawno mBank dawał je jeszcze za darmo, tylko
    słabo podkreślili że eKARTA nie ma nic wspólnego ze zwykła kartą
    electron i eKONTEM. Poza tym za te 5zł to mogę sobie ubezpieczyć kartę
    w mBanku , a płacenie za darmo 5zł to po prostu bezsens. Tak samo
    trzymanie 100zł na koncie, ja to widzę tak: daję im 100zł za darmo!!!.
    W sumie było by to tak że trzymałbym tą kasę (ciekawe jak długo) i
    potrzebowałbym jej i wtedy już znowu automatycznie bulę 5zł. Nie mówiąc
    nawet czy kosztuje karta wirtulana u nich , czy nie.

    Uważasz że banki za mało mają pieniędzy z tego że trzymam jakieś kwoty
    na ich kontach? Chyba zwariowałeś, nawet zarabiają na tym że przelew
    idzie dzień czasem , zależnie jaki bank.