eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
  • Data: 2005-06-01 16:03:59
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak virtualna może być wypukła.

    Może być, dostajesz kartę bez paska magnetycznego (chyba) tylko jest to
    na niej co jest potrzebne do transakcji jak byś miał prawdziwą Visa.
    Czasem można nawet dostać same numer karty elektronicznie, słyszałem.
    Bo w sumie potrzeba tylko numeru takiej karty i daty ważności bo dane
    osobowe ma siętakei same przecież