  • Data: 2004-01-24 17:28:57
    Temat: Re: Jak z płatościami w UE kartą Visa Electron ???
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:buu7p9$klb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Witam
    >
    > Z tego co piszecie to raczej lub głównie w sklepach można płacić
    > ale taki jest duży z tym problem w Germanii ;)

    Oj jest... jestem teraz w Kassel... Niestety - nie ma reguly... w jednym
    miejscu zaplacisz w innym nie. (VISA Electron debetowa mBank i BPH PBK).
    Czasem jest tak ze w jednym sklepie zaplacisz a juz w innym tej samej sieci
    nie. No ale tu Niemcy sa i porzadek itd... ;-) Bankomaty i owszem bez
    problemu... No moze poza tym ze musieli odwrotnie je zainstalowac (karte
    wklada sie paskiem do gory) ;->.

    Na cale szczescie zostaje tu tyle ze wyposazylem sie w tutejsze konto z
    karta...

    pzdrv
    mr_fix