  • Data: 2004-01-25 09:18:24
    Temat: Re: Jak z płatościami w UE kartą Visa Electron ???
    Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Od kiedy wyrażenie 'karta kredytowa' jest synonimem wyrażenia 'karta
    > wypukła' ?

    Masz racje karta kredytowa nie musi być wypukła :)
    Tylko zapłać mi płaską kredytówką (np mBanku) w przynajmniej co 2 sklepie z
    dobrymi ubraniami w Niemczech. Jezeli Ci sie to uda to jesteś wielki.
    Jezeli chodzi o prowizje płacone przez akceptantów to faktycznie nie jestem
    ekspertem, ale odsyłam do archwum Gazety Wyborczej...
    z artykułu opublikowanego w listopadzie jasno wynika czemu i gdzie najlepiej
    rozwiją się tranzakcje bezgotówkowe, (bo sam sobie odpowiedz jak byś prowadził
    sklep w Niemczech to zapewne być chciał akceptować wszystkie karty - bo masz
    wiecje klientów, a skoro pewnych nie akceptujesz to tylko dlatego że nie
    wszystko Ci się opłaca)