  • Data: 2008-12-27 10:03:47
    Temat: Re: Jak upiec kilkadziesiąt pieczeni na jednym ogniu
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 01:54:27 -0800 (PST), d...@g...com
    napisał(a):

    > Jeśli uważasz, że każdy klient Inteligo, który kiedykolwiek wypłacił
    > pieniądze z bankomatu i wpłacił je z powrotem w ciągu kilku dni
    > dostanie parę latek to... uważam to za ciekawe.

    Naucz sie czytać ze zrozumieniem, nigdzie tak nie napisałem. Jeżeli zrobisz
    tak raz, dwa, pięć razy, to nic Ci nie zrobią. Jak wygenerujesz sobie
    wirtualną dużą bańkę na koncie to wtedy sie Tobą zainteresują.

    W Polbanku zdaje sie działało (działa?) to podobnie, nawet ostatnio jakąs
    babkę chwycili, co wyprodukowała sobie wirtualne 5 baniek.

    --
    best regards,
    scream