  • Data: 2008-12-27 12:01:37
    Temat: Re: Jak upiec kilkadziesiąt pieczeni na jednym ogniu
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> szukaj wiadomości tego autora

    d...@g...com pisze:

    > JanKo, ależ jesteś dowcipny ;-) Nikt Ci nie każe wpłacać.
    >
    > Przez weekend można zarobić na parę piwek i tyle. Przy 20 000 zł i 50
    > transakcjach w czwartek. Będziesz miał naliczane odsetki przez
    > czwartek, piątek, sobotę i niedzielę. Około 50 zł dziennie. To
    > niestety milion tylko w saldzie księgowym a nie w dostępnych
    > środkach ;-)

    A tak zupełnie poważnie, to to, że ktoś zostawia otwarte mieszkanie, to
    znaczy, że jesteś w pełni upoważniony żeby mu opróżnić barek i lodówkę?
    Bo tak?

    Nie wiem ile masz lat, ale to co robisz jest delikatnie mówiąc, mało
    smaczne. No i oczywiście, prokurator powinien się zainteresować i Tobą i
    bankiem oraz projektantami systemu.

    Pozdr,
    Tomek