  • Data: 2008-12-27 13:30:47
    Temat: Re: Jak upiec kilkadziesiąt pieczeni na jednym ogniu
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Aha... jeszcze co do tych porównań... żadnych pieniędzy nie
    wyprowadziłem, bank sam mi je doliczył do konta. Nadal tam są, więc
    może je przecież sobie odebrać, to nie fortuna :-) Jakoś się do tego
    nigdy nie kwapił. A odsetki od pieniędzy są naliczane każdemu
    klientowi, który skorzystał z bankomatu etc. więc może prokurator
    zajmie się od razu wszystkimi klientami banku, którzy kiedykolwiek
    śmieli wypłacić i wpłacić na konto pieniądze, a nie daj boże jakieś
    większe kwoty, a już w ogóle jak zrobili to więcej niż 2 razy w ciągu
    dnia! Niedopuszczalne! ;-)