  • Data: 2008-12-27 13:11:31
    Temat: Re: Jak upiec kilkadziesiąt pieczeni na jednym ogniu
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Gru, 13:01, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:
    > d...@g...com pisze:
    >

    > A tak zupełnie poważnie, to to, że ktoś zostawia otwarte mieszkanie, to
    > znaczy, że jesteś w pełni upoważniony żeby mu opróżnić barek i lodówkę?
    > Bo tak?

    Naprawdę piękne porównanie, wszędzie go pełno, aż nudno czytać. A jak
    ktoś zostawia otwarte mieszkanie i mówi Ci wyraźnie możesz wchodzić i
    wychodzić ile razy chcesz, a za każdym razem właściciel mieszkania
    dodatkowo sam daje ci coś z barku.

    > Nie wiem ile masz lat, ale to co robisz jest delikatnie mówiąc, mało
    > smaczne. No i oczywiście, prokurator powinien się zainteresować i Tobą i
    > bankiem oraz projektantami systemu.
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    Jeśli złamałem prawo to poniosę konsekwencje, proste. W tej chwili
    jestem całkowicie pewny, że wpłacałem i wypłacałem pieniądze zgodnie z
    moimi prawami, a bank wywiązywał się z czynności bankowych, do których
    się zobowiązał. Jakoś dotychczas bank nie ma do mnie o to żadnych
    pretensji, do reszty swoich klientów chyba też nie.