eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Date: Tue, 28 Sep 2004 15:40:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <cjbpr8$ij7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cjbf1p$iup$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
    <cjbooa$f61$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1096379048 19047 83.17.71.150 (28 Sep 2004 13:44:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2004 13:44:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (Windows/20040913)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cjbooa$f61$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:317705
    [ ukryj nagłówki ]

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-28 15:24, kiedy Adam Gentler napisał(a)
    co następuje:


    > Dlatego ma dla mnie znaczenie czy na masce jest kółko czy paski. Dla kilku
    > innych osób, określanych przez niektórych snobami, również.

    To ty jeździsz Fiatem? I tych kilku innych snobów też?
    Muszę przyznać, że jestem cholernym snobem, z większością Twoich uwag
    się zgadzającym, ale sam z siebie to nie wiem, czy Fiaty zmieniły sobie
    z kółka na paski czy odwrotnie. Nie ten segment. I nie ten, za
    przeproszeniem, target.
    Jest mi totalnie obojętne czy zmieniło się logo wódki wyborowej, a nawet
    Jakuba Wędrowycza. Natomiast jako snobowi zależy mi na tym, żebym
    łatwo znalazł na półce w sklepie Maple Leaf, albo Bushmills.
    Podobnie jest z bankami i kartami. Jak chcę pokazywać markę i szpanować,
    to pokazuję coś od Smitha & Barneya, a jak mam kartę z PBK, to pewnie
    dlatego, że są rabaty w sklepach, które odwiedza moja żona (to ona ma
    tam kartę, a ja jeno dodatkową).
    Nie da się szpanować wszystkim, co się ma i lubi, a jak sądzę nawet i
    nie trzeba.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1