  • Data: 2004-09-29 09:54:05
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5. Ostatni post nieco zmienił moje podejście do grupy dyskusyjnej. Miałem
    > zamiar podzielić doświadczeniami z bankami w Austrii, Szwajcarii i we
    > Włoszech, a czytam zarzuty że byłem zagranicą.

    nie powstrzymuj się zatem, tego typu informacje są zawsze mile widziane, bo
    wielu ludzi korzysta z usług banków za granicą.
    natomiast owijanie tezy "BPH nie dopilnował zmiany logo na kartach" w bawełnę,
    że "zauważyłem to, kiedy wróciłem z zagranicznych wojaży" może zabrzmieć
    pretensjonalnie jak wyznania playboya z Hydrozagadki
    http://www.kakofonia.pl/PL/PLhydro/Plejboj.wav

    > Jeżeli nie wiedziałem jaką walutę zabrać
    > lecąc na Polinezję Francuską to również pytałem na grupie i otrzymałem
    > odpowiedź. Wydawało mi się, że temu również ma służyć grupa. Okazuje się, że
    > nie.

    widzę, że teraz wychylasz wahadło w drugą stronę, OK, to przejdzie. Zgodnie z
    opisem tematem tej grupy "Funkcjonowanie bankow w Polsce i zagranica."

    Zbiggy