  • Data: 2004-09-29 07:25:38
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym jak mało osób rozumie, że co dla jednych jest
    > standardem, dla innych jest snobizmem. Samo posiadanie karty kredytowej dla
    > niektórych osób jest oznaką szpanerstwa. Dla osób "niewtajemniczonych" w
    > arkana zaspokajania potrzeb określonej grupy docelowej, wszystko może
    > uchodzić za szpanerstwo.

    Czyj to jest "problem", że "co dla jednych jest
    standardem, dla innych jest snobizmem" ? Naprawdę masz coraz bardziej
    wyrafinowane problemy. Zresztą na tej grupie chyba takie zjawisko (co do oceny
    przydatności kart) nie występuje?

    Natomiast występuje tani snobizm: każdy może sobie napisać "po powrocie z
    zagranicznych wojaży ze skrzynki wyjąłem listy z zagranicy, (....) mam Visę
    Gold" Albo jeszcze o zegarku i garniturze na dokładkę.
    I w ten oto prosty i tani sposób może Ci się wydawać, że zaistniałeś w
    świadomości czytelników grupy jako człowiek który ma kasę, gust i światowy styl.
    A tymczasem po prostu wyszły tylko kompleksy - czy wyobrażasz sobie, że osoba
    która _naprawdę_ ma kasę i klasę, będzie się angażowała w takie dyskusje jak Ty?
    Nie, bo dżentelmeni o pieniądzach nie dyskutują, oni je mają ;-))
    Dlatego nie zobaczysz wypowiedzi Jana Kulczyka chwalącego się na grupach tym co
    ma i nosi, i nie zobaczysz Adama Gentlera na liście postaci odgrywających jakąś
    rolę chociażby na szczeblu lokalnym (przynajmniej na razie)

    Pozdrawiam
    Zbiggy