eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie] › Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków [długie]
    From: "ISIA" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak otrzymać (albo nie) kk - czyli przedziwna polityka banków
    [długie]
    Date: Thu, 28 Jun 2007 00:19:50 +0200

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f5uaql$iij$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Wracając do ING, kilka miesięcy temu wyrabiałem, więc
    > mogę Ci zaoszczędzić czasu. Procedura wygląda tak:
    > wypełniasz formularz na www >> dzwoni Pani i jeszcze raz to samo
    > potwierdzasz >> idziesz do oddziału a Pani daje ci dwie kartki A4 i
    > jeszcze raz to samo wypisujesz! Tak to nowatorsko wygląda. Dlatego,
    > skoro musisz i tak aktualizować dane i wypełnić te 2 kartki A4, więc
    > może warto - na oświadczenie o zarobkach dostaniesz max 2k PLN.

    Moje doswiadczenie z 'nowatorskim' ING wykazuje, ze wszelkiego rodzaju
    wnioski/formularze internetowe nalezy sobie odpuscic - to co daje sie
    zalatwic jedna wizyta w oddziale, przy pomocy internetu trwa tygodniami...
    :-/
    Zatem mozna procedure Bartosza zredukowac z:
    > wypełniasz formularz na www >> dzwoni Pani i jeszcze raz to samo
    > potwierdzasz >> idziesz do oddziału a Pani daje ci dwie kartki A4 i
    > jeszcze raz to samo wypisujesz!

    do:
    idziesz do oddziału, Pani wypelnia dwie kartki A4, a ty tylko podpisujesz
    wniosek

    A potem czekasz okolo 2 tygodni na karte :-)

    Pozdrawiam
    ISIA