eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak liczyć raty ? (Excel) › Re: Jak liczyć raty ? (Excel)
  • Data: 2002-02-13 13:41:33
    Temat: Re: Jak liczyć raty ? (Excel)
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert K. (Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3c6a6985@news.vogel.pl...
    > "Mariusz T." <m...@w...pl> napisał:
    > > Do liczenia rat w Excelu służy funkcja PMT.
    > > wynik - wg mojego Excela -167,23 franków (minus, bo to Ty musisz
    > zapłacić).
    >
    >
    > Zgadza się :-)
    > Właśnie ze względu na te różnice posłałem pytanie na grupę.
    > Również używałem funkcji PMT - ale jak się okazało to funkcja
    > jest "kulawa" a nie bank mnie kantuje ;-)
    >
    > Post "pod Tobą" wyjaśnia sprawę ;-)
    >
    >
    OK, ale ja bym się nie obrażał na funkcję PMT, po prostu nie napisałeś, że
    chodzi Ci o raty malejące.

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1