  • Data: 2002-04-26 11:27:24
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego nikt z Was nie wspomina o tym, że przerzucenie wykonywania
    większości
    > czynności bankowych na klienta to duża oszczędność dla banku? Dlatego nie
    > ma w tym nic dziwnego, że większość usług jest za darmo a oczekiwanie, że
    > tak pozostanie przez nie tak znowu krótką chwilkę jest całkowicie
    > uprawnione. (oczywiście mam tu na myśli banki, które nie kierują się
    > wyłącznie kwestiami marketingowymi)

    Ale zapominacie jeszcze o jednym. W Inteligo placi sie za kazdy przelew i za
    kazda wyplate z bankomatu Euronetu.
    Powoduje to, ze dla mnie to konto jest za drogie i o zgrozo 100 raz lepsze
    jest np. to w Fortisie (pomijam fakt, ze posiadam gdzie indziej konta -
    Multi,mBank).
    robie dosc sporo przelewow + czesto wyplacam gotowke i tak dalej.
    Nie rozumiem dlaczego mam placic jak dla mnie za mniejsza funkcjonalnosc
    konta?
    Wole siedziec juz w Fortisie :) A moze w ogole pojde do Multibanku...

    Prowadzenie 2 zl - reszta darmo, karta 35 zl/rok - z malym debetem pelni
    role chargowej... Moge chodzic tylko z nia w portfelu - bo wyplata z
    Euronetu za friko..