  • Data: 2002-04-26 11:17:47
    Temat: Re: Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli
    Od: PeteVine <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Apr 2002 10:59:53 +0200, Jarosław Popiel wrote:

    > OK - ale wszyscy przywykli ze wszytko jest za darmo, a przeciez banki to
    > nie instytucje charykatywne - to sie bedzie zmieniao we wszystkich
    > bankach internetowych.

    Dlaczego nikt z Was nie wspomina o tym, że przerzucenie wykonywania większości
    czynności bankowych na klienta to duża oszczędność dla banku? Dlatego nie
    ma w tym nic dziwnego, że większość usług jest za darmo a oczekiwanie, że
    tak pozostanie przez nie tak znowu krótką chwilkę jest całkowicie
    uprawnione. (oczywiście mam tu na myśli banki, które nie kierują się
    wyłącznie kwestiami marketingowymi)
    --
    PeteVine

    Linux registered user #250250