    From: "Slavekk " <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Date: Tue, 11 Sep 2007 06:20:47 +0000 (UTC)

    el-ec-tr <e...@n...com> napisał(a):

> [...]

    na dodatek w mbanku jest za darmo więc pomimo załozenia jedynie słusznego
    konta w Inteligo ;-) nie ma przeszkód byś sam sprawdził co dla ciebie
    lepsze...

    > założę się o browara, że mbank w każdym polu wygrywa.

    Przegrałeś.
    W piatek mozemy zrealizować zakład
    ;-)

    > bankomaty są wszędzie
    > (euronet,

    tylko duże miasta; jedź w Bieszczady - ostatni bankomat w Rzeszowie...;-)

    > cash4you,

    jak wyżej - stosunkowo mała sieć

    > bz wbk).

    gesto tylko w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku
    poza tym jak wyzej

    > często gdy jestem w obcym mieście
    > i musze wypłacić kasę to idę sobie jakiś kawałeczek przez centrum i
    > zawsze jakiś bankomat znajduję.

    W obcym DUŻYM miescie powinienes był napisac

    > o inteligo slyszalem rozne rzeczy,min czeste awarie systemu

    słyszałes ale nie doswiadczyłes
    O Inteligo (i PKO Inteligo) łatwo usłyszeć bo maja najwięcej rachunków,
    kazda awaria (jesli jest) ma szanse dotknąć najwięcej użytkowników
    Nie ma banku który kiedys tam nie miał problemów, najczęściej z komunikacją.

    > transakcyjnego, jakies oplaty za prowadzenie konta, gdy nie masz ilus
    > tam zl. no i te kolejki przy bankomatach pko/okienkach.ludzie naprawdę
    > mają mało fantazji w zakładaniu kont.

    No a gdzie spełnienie wymagń wyżej wymienionych?

    > Dobrze oprocentowany ROR
    - w mBanku (chociaż róznica pomiędzy 4,5% a 3% po uwzglednieniu belkowego i
    faktu że mówimy o koncie z niezbyt imponujacym osadem [chyba...] to pewnie
    pojedyncze złotówki w skali roku)

    > tanie przelewy
    - w mBanku taniej bo 0,50zł vs 0,99zł w Inteligo, ale:
    - w Inteligo darmowe przelewy do CAŁEGO PKO BP, w ten sposób mam dwa
    świadczenia w miesiącu za darmo opłacone
    - w Inteligo darmowe polecenie zapłaty - następne dwa świadczenia za darmo
    opłacone
    W efekcie za 6 przelewów realizowanych co miesiąc płacę 1,98zł czyli
    0,33zł/szt. To chyba taniej niż w "tanim" mBanku...;-)
    Do tego jakies przelewy w rodzinie czy na Allegro tyż za darmo...

    > bezplatne konto
    - w sumie remis

    > ..i karty
    - niby w Inteligo drożej bo 11,88zł/rok, ale jeśli mówimy "karty" to w
    mBanku kartę do płatnosci w internecie musisz mieć dodatkową za 25zł/rok. W
    Inteligo tę funkcję ma karta podstawowa
    hmmm...

    > kredyt odnawialny w koncie za przyzwoite oprocentowanie
    - w mbanku nizsze oprocentowanie

    > duza dostepnosc bankomatow
    Oprócz tego co powyzej nalezy do 2400bankomatów PKO BP dodać:
    - ich agencje wyposazone w POS
    - urzędy pocztowe (za drobną opłatą i jeszcze nie wszystkie, ale sprawa jest
    w toku)

    Nie było pytania o WPŁATY a tu zdecydowanie plus dla Inteligo za dużą ilość
    placówek do darmowych wpłat.

    Slawek