  • Data: 2007-09-11 08:58:42
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    el-ec-tr pisze:

> [...]

    nie no,to nie jest argument. tą kartę do płatności kupuję gdy mam taką
    potrzebę. jeśli nie mam potrzeby takich płatności, to nikt mnie nie
    zmusza do tego, żeby płacić za taką kartę. tutaj akurat sądzę, że lepiej
    jest w mbanku. oraz przyznaj się, jak często z tego korzystasz?
    ja i tak mam KK, więc żadnych kart internetowych nie wykupuję. w mbank
    dostaniesz KK już od dochodów 700zł netto. IMHO płacenie za podstawową
    kartę do konta, to naciągactwo.