  • Data: 2007-09-11 08:53:54
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Slavekk pisze:

    > bankomatow.
    > roznia to
    >
    > na dodatek w mbanku jest za darmo więc pomimo załozenia jedynie słusznego
    > konta w Inteligo ;-) nie ma przeszkód byś sam sprawdził co dla ciebie
    > lepsze...

    > Przegrałeś.
    > W piatek mozemy zrealizować zakład
    > ;-)

    > tylko duże miasta; jedź w Bieszczady - ostatni bankomat w Rzeszowie...;-)

    > jak wyżej - stosunkowo mała sieć

    > gesto tylko w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku
    > poza tym jak wyzej

> [...]

    zgadzam się w wielu kwestiach, jednak do mojego profilu użytkowania
    mbank jednak jest lepszy. osoby które mają konta w pko, to zazwyczaj te,
    które mają je długo i nie chce się im tego zmieniać IMHO. ja
    współpracuje z osobami aktywnymi, które są na czasie i liczą sobie
    wygodę i darmowość i dlatego często mają mbank, dlatego po przelewie
    mbank - mbank pieniądze są natychmiast u kolegi/sprzedawcy/etc, a w
    obcych bankach po najbliższej sesji elixir, a z tego co wiem pko
    skutecznie przytrzymuje takie przelewy, przynajmniej jeden do dwóch dni.
    (kiedyś tak było, a jeśli jest tak dalej, to dla mnie pełna
    dyskwalifikacja inteligo nawet jakby miało inne fajne "bajery").

    kompilacja trzech sieci bankomatowych daje już pokaźną ilość. do tego
    mam bankomaty tam gdzie je potrzebuję, czyli min. w każdym supermarkecie
    w moim mieście i w centrum każdego z większych miast.
    a gdy wybieram się na "wioskę" to sobie wypłacam odpowiednio więcej i
    odpowiednio wcześniej... poza tym zawsze istnieje możliwość awaryjnej
    wypłaty z obcych bankomatów, koszt 5zł niezależnie od sumy.
    więc generalnie ja jestem z mbanku zadowolony. niech każdy wybierze to
    co mu pasuje.