  • Data: 2007-09-10 13:19:30
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:
    > Dobrze oprocentowany ROR, tanie przelewy, bezplatne konto i karty, kredyt
    > odnawialny w koncie za przyzwoite oprocentowanie, duza dostepnosc bankomatow.
    >
    > Z tego co wiem wszystkie maja prawie to samo, wic naprawde czym sie roznia to
    > nie wiem.

    założę się o browara, że mbank w każdym polu wygrywa. bankomaty są
    wszędzie (euronet, cash4you, bz wbk). często gdy jestem w obcym mieście
    i musze wypłacić kasę to idę sobie jakiś kawałeczek przez centrum i
    zawsze jakiś bankomat znajduję.
    o inteligo slyszalem rozne rzeczy,min czeste awarie systemu
    transakcyjnego, jakies oplaty za prowadzenie konta, gdy nie masz ilus
    tam zl. no i te kolejki przy bankomatach pko/okienkach.ludzie naprawdę
    mają mało fantazji w zakładaniu kont.