  • Data: 2007-09-10 22:36:18
    Temat: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Fatrix !

    Dnia (poniedziałek), 2007-09-10 o godz. 20:47:18
    Fatrix fatrix[{\@}]poczta.neostrada.pl news:fc43g4$22b$1@atlantis.news.tpi.pl
    Napisał na temat "Inteligo czy mBank co lepsze":

    > IMO lepiej trzymać stale - no chyba że ma się ciągle duużo więcej niż te 100
    > zł.

    > Bo takie "ręczne" liczenie średniej jest niewygodne.

    Konto a właściwie konta (osobiste i wspólne) Inteligo będę miał zaraz 4 lata.
    Ani razu nie pobrali opłaty za prowadzenie, tym akurat nie musiałem się
    przejmować :-))

    --
    Hej!

    - Dzięki prawom Archimedesa możemy pływać.-