  • Data: 2007-09-10 14:50:53
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr> szukaj wiadomości tego autora

    Ja sie zawiodlem na inteligo juz byly 3 podwyzki stop procentowych a
    inteligo wogole nie podnioslo oprocentowanie lokat dalej jest 2.95% lokaty a
    w mbanku co chwile podnosza oprocentowanie lokat i obecnie w mbanku wynosi
    4,5% wiec duzo.
    Z tymze inteligo ma wiecej bankomatow wyplaca sie w bankomatach pkobp bez
    prowizji i wszedzie sa nawet w malych miejscowosciach a mbank ma mniej chyba
    tak mi sie zdaje.Na koncie inteligo musisz miec zawsze 100zl bo jak bedziesz
    mial mniej to bedziesz placil pare zlotych za prowadzenie konta i oplata
    karte co miesiac.A jak masz 100zl na koncie to tylko placisz 99groszy na
    miesiac za karte.
    Wiec chyba lepiej zalozyc sobie 2 konta mbank i inteligo
    pozdr